Familie Beekhuizen lanceert 'dating-app' voor huizen

Aan de vooravond van de NVM Open Huizen Dag lanceert Familie Beekhuizen een app waarmee gebruikers eenvoudig door het huizenaanbod kunnen 'swipen'.

Swipen

Sinds vandaag is de app Settle te downloaden. Deze app is vergelijkbaar met een dating-app, maar in plaats van personen krijg je huizen te zien, met het adres en de vraagprijs. Door het huis naar rechts te 'swipen' zet je het in een lijst met favorieten en kun je alle informatie over de betreffende woning vinden. Vervolgens kun je met een simpele klik op een knop een bezichtiging plannen of direct een bod doen.

Laagdrempeliger

Henriëtte van Vessem, eigenaar van Familie Beekhuizen Makelaardij: 'Mensen hebben steeds minder tijd. Dankzij Settle kunnen woningzoekers snel door het actuele aanbod bladeren, terwijl ze in bed liggen of bij de kapper zitten. Op deze manier is het bekijken van het woningaanbod en het maken van een afspraak voor een bezichtiging een stuk leuker en laagdrempeliger. De app is afgelopen week getest en onze klanten reageren erg positief. We merken ook dat mensen die helemaal niet van plan zijn om een huis te kopen de app gebruiken om te kijken op welke huizen ze 'vallen'.' Ook kan de Familie aan de hand van iemands persoonlijke woonwensen een nog gerichter aanbod doen.

Familie Beekhuizen is een makelaarsbedrijf in de Betuwe. Het familiebedrijf werd opgericht door Heleen Beekhuizen in 1993 en wordt nu geleid door haar kinderen Jeroen en Henriëtte van Vessem.

De app Settle is gericht op de directe omgeving van Zoelen en op dit moment kosteloos te downloaden in de App Store of Google Play-store.

www.familiebeekhuizen.nl

Vincent van Dijk
Vincent van Dijk Press communication, HBMEO

Over HBMEO

HBMEO is a full service agency for trends, marketing, communication and PR and is based in Amsterdam.

HBMEO
Vijzelstraat 68, 1017 HL Amsterdam